Tomati-fetajuustu pasta

Juhhuu, kas teate kui maitsev on tomati-fetajuustu pasta? Nagu ikka on meil kõigil omad eelistused ja lemmikud ja mina olen alati eelistanud kooreseid pastasid ja tomatikastmesed pastad on pigem minu valikutest välja jäänud. Kuid nüüd pean ma küll tunnistama, et tomati-fetajuustu pasta väärib kohta minu pastaeelistuste esitopis. Kõik maitsed selles pastas on paigas - tomat, küüslauk, basiilik - see kolmik sobib omavahel superhästi. Muide, siin on kasutatud põhimõtteliselt seda sama tomatikastme põhiretsepti, mida pizza tegemiselgi, lisatud on vaid pisut suhkrut ja fetajuustu. Lisaks kasutasin traditsioonilise pasta asemel gluteenivaba 100% maisijahust pastat. Kuna tomati ja küüslaugu maitsed on üsna intensiivsed, siis maitseerinevust ma tavapärasest pastast ei tundnud, küll aga võttis pasta keetmine pisut rohkem aega. 

Vaja läheb: 
400 g purustatud tomati konserv
200 g kreemist fetajuustu
5 küüslauguküünt
väike pott basiilikut
soola
2 tl suhkrut
musta pipart

Tegevuskäik: 
Haki küüslauk peeneks, prae hästi kergelt võis. Peenesta enamus värskest basiilikust, jäta osa toidule pealeraputamiseks. Pane potti küüslauk, purustatud tomat, peenestatud basiilik, lisa pipart, pisut soola ja suhkut. Kuumuta pidevalt segades u 5 min et maitsed seguneksid. Lisa fetajuust ja sulata tomatisegus, et tekiks ühtlane mass. 

Keeda pasta, jäta kastme vedeldamiseks u 1 tass pasta keeduvett alles. Lisa keedetud pasta tomati-fetajuustu kastmele, sega kogu pasta kastmega segamini, vajadusel lisa pasta keeduvett, sega läbi ja serveeri. Lisa parmesani ja värskeid basiilikulehti.



Kommentaarid

Populaarsed postitused