Retseptivõistlus "Otsime uut eesti rahvustoitu" 6. eelvoor

Tegelikult juba pea kuu aega tagasi, täpsemalt siis 6. aprillil toimus retseptivõistluse "Otsime eesti uut rahvustoitu" 6. eelvoor, kus mul oli väga suur rõõm osaleda ning seekord suisa kahe toiduga. Esimeseks ja ühtlasi ka minu enda lemmikuks oli Kaerajahus paneeritud räimed orsoto ja veinis karamelliseeritud sibulatega ja teine mõnusalt hõrk ja eestipärane magustoit Kreemine toorjuustukoogike kukkileivapõhja ja pohlakattega. Üritus oli taas väga põnev, ning olen võimaluse eest väga tänulik, seekord läks nii, et minu toidud edasi ei pääsenud, küll aga, kes mäletab, liikus eelmise aasta voorust edasi minu lambaroog. Nii et põnevust jätkub!





Seletan siin midagi endast targematele eriti suure hooga

Magustoitude vormist välja võtmine osutsus eriti trickyks

No veel viimased pingutused

Kaerajahus paneeritud räimed orsoto ja veinis karamelliseeritud sibulatega - minu lemmik

Kreemine juustukoogike rukkileivapõhja ja pohlakattega

Kommentaarid

Populaarsed postitused