Pošeeritud muna ja avokaadoleib hommikuks - üks minu lemmikuid

"Võileivad" ei ole tihti minu menüüs - ma ikka üritan leida midagi pisut kalorivaesemat. Aga mis seal salata, läbimõeldult ja oskuslikult valmistades on võimalik meisterdada tõeliseid šedöövreid, millest äraütlemine on ääretult keeruline. Minu siinse postituse peategelane on üks neist. See on tänase seisuga ka minu lemmikumaid hommikusööke.


Vaja läheb (kogused ühele):
Muna ja avokaadoleib:
1 paksem viil Muhu seemneleiba
u 25 g Philadelphia Light toorjuustu
0,2 küüslauku
0,5 avokaadot
1 muna
1 tl röstitud päevalille ja kõrvitsaseemneid

Salatiks: 
mõned salatilehed
mõned kurgiviilud
1 redis
2-3 kirsstomatit
laimi mahla
värselt jahvatatud pipart
soola


Tegevuskäik: 
Esmalt tee kõik ettevalmistused: lõika leivaviil, sega valmis toorjuustukreem - lisa sellele läbi küüslaugu pressi küüslauk ja sool ning sega segamini. Löö muna väikesesse kaussi. Pane kastruliga vesi keema. Poolita avokaado, koori üks pool ja viiluta.

Nüüd piserda õlispreist pannile pisut õli, pane leib pannile kõigepealt ühe poolega ja hõõru õliga kokku ning siis teise poolega ja korda sama. Prae nüüd leivaviilu mõlemad küljed pruuniks.

Samal ajal tegele pošeeritud munaga. Kui kastrulis vesi keeb, keera kuumus maha nii et vesi enam ei mullita, vala kiirelt sisse muna ning lisa natuke kuumust - nii, et vesi hakkab keema õige kergelt. Keeda muna 3 min.

Kui leiva mõlemad pooled on pruunistunud, siis tõsta pannilt ja määri sellele toorjuustukreem, aseta peale avokaadoviilud ning seejärel pošeeritud muna.

Tõsta nüüd muna-avokaadoleib serveerimistaldrikule, lisa kõrvale mõned salatilehed, kurgi ja rediseviilud ning poolitatud kirsstomatid, piserda üle laimimahlaga, jahvata peale soola ja pipart ning lisa röstitud seemned. Voilaa - see ongi üks minu lemmikutest!

Kommentaarid

Populaarsed postitused