Jogurtine kanasalat mango ja avokaadoga ja minu eneseületused

Teate millega ma hakkama sain? Nimelt ületasin endajaoks põhimõtteliselt ületamatu ja vähemalt mõneks ajaks (et mitte olla liigselt etteruttav ja lubadusi andev) saan ma olema MyFitness spordiklubi pidev külaline... Olen päris põnevil selles osas, mis mind ees ootab :) Ja veelgi enam -  mis võiks olla suurem kiitus mulle, kes ma pole mitte kunagi ühegi toitumisnõustaja jutul käinud, ega kelleltki mingit toitumiskava soetanud, kui et personaaltreener, kes mulle ja minu elukaalasele kehaanalüüse tegi, vaatas näitajatele otsa ning ütles: "Noo, te võite mulle hoopis toitumist hakata õpetama, mitte mina teile"! Päris lahe, või mis? Igatahes sain ma kinnitust, et see mis ma teen, tundub olevat õige and it works ;)

Ja et jätkata samas vaimus, on kohe teie ees üks mõnusalt värske ja maitsev kanasalat, millel kastmeks seekord jogurt. Tegemist loomulikult äärmiselt lahja jogurtiga ja salatisse doseerisin seda üsna vähe. Taas üks soolase-magusa kooslus, kus magusa osa täidab suussulav mango ja soolase rollis on kana. Proovi järele!


Vaja läheb (kogused kahele):
2 peotäit salatilehti
0,5 pikka kurki
1 mango
1 avokaado
250 g kana kintsuliha
mehine kogus värsket tilli
kana praadimiseks õli

Kaste:
150 g lahjat jogurtit (100 g = u 60 kcal)
0,5 laimi mahla
1 tl steviat või suhkrut
1 tl valgeveiniäädikat
0,5 tl dijoni sinepit
värskelt jahvatatud pipart, soola
peale raputamiseks tilli


Tegevuskäik:
Tükelda kõik komponendid ning pane kaussi. Kana osas valisin mina taas kintsuliha, kuna isiklikult eelistan seda rinnalihale, kuna viimane on minujaoks lihtsalt pisut kuivavõitu. Loomulikult võid sina asendada kintsuliha rinnalihaga, kui see sulle rohkem maitseb. Tükelda kana ning prae väheses õlis, maitsesta soola ja pipraga. Tõsta kana pannilt taldrikule ning lase sel maha jahtuda. Kui liha on jahtunud lisa tükeldatud köögiviljade hulka.

Sega kokku kastmekomponendid - pressi jogurtisse laimi mahl, lisa stevia või suhkur, valgeveini äädikas, sinep ning pisut pipart ja soola. Sega korralikult läbi, vala salatile ning sega kõik õrnalt segamini. Serveeri, lisa peale värsket tilli. Kõrvale haara krõbedat ahjuciabattat :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused