Pubekas köögis: Leopoldipallid

Minu tšikk on suurim leopoldipallide fänn, keda ma tean. Tegelikult ka. Mõtlesime siin, et jätame Rõngu Pagari leopoldikad seekord ostmata ja proovime hoopis ise teha. Kui mina väike veel olin, siis leopoldipallid kuulusid ka minu magustoitude "repertuaari", lisaks mingid biskviitpõhjakulaadsed leiutised ja hapukoore-kakao kreem ofkoors ja siinkohal see valik enam vähem nagu lõppeski. Alternatiiviks oli kolmeliitrisest purgist kondenspiima lipsida :) Tol ajal tehti lepoldipalle pea samamoodi nagu need siin, kuigi seekord panime või asemel umbes poole lahjemat rasvainet ja kaerahelbed ja suhkru, mida mäletan, et siis lisati, jätsime hoopis välja. Ma ei sa küll jätta mainimata, et enda tehtud on hästi tehtud ja paraku said parimad mida ma ever maitsnud olen - minu lapsepõlve mälestus ei vedanudki mind seekord alt :)


Vaja läheb: 
1 pk Kalevi klassikalisi vaniljeküpsiseid
2 tl magustamata kakaod
60 g lahjat rasvainet/margariini (ntx light Voila)
2 spl Baileys Irish Cream likööri

Veeretamiseks: 
20 g kreekapähkleid


Tegevuskäik: 
Purusta kreekapähklid, kuid mitte liiga peeneks puruks, sisse võiks jääda nii suuremaid kui ka väiksemaid tükke. Vala pähklipuru pisikesse kaussi - see jääb leopoldipallide veeretamiseks.
Nüüd pane purustajasse küpsised ning purusta peeneks. Lisa kakao, lahja margariin ja Baileys ning pane purustaja tööle kuniks segu muutub paksuks voolitavaks massiks. Vormi taignast kätevahel pallid, veereta neid pähklipurus ja pane külmkappi vähemalt tunniks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused