Tiigerkreveti pasta spinati ja pestoga

Parim pastavalik, millega mina olen kokku puutund on ilmselt Vapianos. Iaaliasse läksin ma suurte ootustaga ja panin kõik oma lootused sealsele maailma parimale pastale - minu üllatuseks ma seda sealt kahjuks ei saanud. Sai söödud tõelises Itaalia peres ja ka soovitatud restoranides, aga ootused jäid ikkagi suuremaks. Mina eelistaks pigem pastat, mis on mingitmoodi erililne, või mõne kiiksuga no või siis väga lihtne, aga lihtsalt nii üüber hea. Hästi tehtud tiigerkrevetipasta on kindlasti midagi erilist, eriti, kui mängus on vein, pesto ja spinat  Ma armastan krevetipastat. Krevetipastat spinati ja pestoga armastan ma veelgi enam.

Vaja läheb (kogused kolmele):
300 g tiigerkrevette
6 palli tagliatelle pastat (veidi alla poole 500 g paki)
3-4 tl pestot
u 0,75 dl valget kuiva veini
300-400 ml 35% vahukoort
1,5 peotäit spinatit
4 küüslauguküünt
1 sibul
parmesani
lehtpeterselli
tšillit
soola, pipart
oliiviõli

Tegevuskäik:
Esmalt puhasta krevetid, tõmba ära peaosa, koori kest. Viimase sabalüli jätan alati alles, samuti ka sabaotsa. Eemalda nö soolikas ja pese puhtaks ning kuivata salvrätikuga kuivaks.
Pane keema pasta, lisa sool, keeda selliselt, et pasta jääks aldente.
Krevette tuleks praadida kõrgel kuumusel  u 3 min (mõlemal poolt u 1,5 min või vähem), maitsesta pipraga.
Kuumuta kiirelt pannil sibul, küüslauk, tšilli, ära pruunista. Vala peale vein, kuumuta, seejärel lisa koor.
Kurna valmis keenud pasta, lisa see koore-sibula-küüslugu segule, lisa krevetid ja sega, maitsesta soolaga.
Serveerimimisel "koori" juustunoaga pastale parmesniviile, lisa juurde lehtpeterselli.








Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused