Koorene kanamaksa pappardelle brändiga


Brändine ja koorene kanamaksa pappardelle on ilmselt üks minu hetke lemmikumatest pastadest. Kooresed pastad on üldse mulle väga mokkamööda, aga selles retseptis suhteliselt suur kogus brändit teeb pastaga lausa imet ma ütlen. See kes brändit toidus nii suures koguses pelgab, siis võin öelda, et mingit alkoholi maitset pastale loomulikult ei jää, kuna see aurustub maksa hautades, küll aga on olulise tähtsusega brändist alles jääv maitse, seetõttu ei soovita ma brändikogust kindlasti vähendada. Laste pärast pole tarvis muretseda, neile see toit nagunii ei maitse, sest näidake mulle last, kes sööb maksa!?
Bon apetit!


Vaja läheb (kogused kahele):
250 g kanamaksa
1 keskmise suurusega sibul
2 küüslauguküünt
värsket tüümiani
0,75 dl brändit
0,5 tl fariinsuhkrut
2 dl 35% või 20% koort
soola, pipart

150 g pappardelle pastat
pasta keeduvett
värsket tüümiani
soola, pipart
parmesani


Tegevuskäik:
Puhasta maks kelmetest, lõika tükid pooleks ja pruunista või-õli segus. Maitsesta soola ja pipraga. Lisa hakitud sibul ja küüslauk ning kuumuta klaasjaks. Keera kuumus madalaks ning vala hulka brändi, lisa tüümianioksad, fariinsuhkur ning hauta, kuniks maksatükid on seest küpsed.

Keeda samal ajal soolaga maitsestatud vees pasta pakil näidatud juhiste järgi. Mina kasutasin pappardelle pastat, loomulikult võid kasutada ka muud. Kui pasta on valmis, siis eralda sellest paar kulbitäit pastakeeduvett.


Lisa küpseks haudunud maksale koor, maitsesta veel vajadusel soola ja pipraga ja kuumuta. Õngitse välja tüümianioksad. Lisa maksale kurnatud pasta ning sega. Kastet peaks olema pigem rohkem kui vähem, kuna peale serveerimist imab pasta veel suhteliselt palju vedelikku endasse, siis lisa hulka ka eelnevalt eraldatud pastakeeduvett. Serveeri, lisa peale tüümiani ja parmesani, söö kohe.


Kommentaarid

Populaarsed postitused