Porgandi-kookose pannkoogid. Tänase seisuga parimad!

Vot hetkedel nagu oli tänane hommik, ei suuda ma enam toidule "ei" öelda, olen õnnelik, et olemas on selline nauditav tegevus nagu söömine, annan oma hammastele voli ja unustan absoluutselt igasuguse kalorite lugemise. Mõnulen. Ega kui aus olla, siis see pidev piiramine käib ikka täiega närvidele küll. I am fat girl in a skinny body! - ja nii ongi. Ma lihtsalt armastan süüa ja olen totaalne hea toidu sõltlane. Ning kui keegi tuleb mulle rääkima sellest, kuidas dieedipidamine ja sporditegemine on saanud tema elustiiliks, siis ma miskipärast olen alati väga kahtlev, et see on jääv, aga no hästi I am happy for you!, kuid minu elustiiliks see ilmselt kunagi ei saa, sest söömise naudingule ma ei suuda lihtsalt vastu panna.


Porgandi-kookose pannkoogid - ma pole miskinegi eriline pannkoogisõber ja tavalised rohkes rasvas keefiripannkoogid värske maasikamoosiga ei ole pigem minu teema. Ma võiks need ilma mingisuguse suurema kiusatuseta lihtsalt niisama söömata jätta. Kuid on pannkooke, millele ma "ei" öelda ei suuda. Porgandi-kookose pannkoogid on ühed neist. Või on asi minus? Suussulavad, nii mõnusad, no võimatu vastu panna!

Vaja läheb:
(kogused 2-3 sööjale, kokku umbes 10 väikest pannkooki)
1 muna
1,5 dl paksemat kookospiima
1,5 dl täistera nisujahu
0,5 dl kookoshelbeid
100 g porgandit
1 spl steviat või suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
soola

Serveerimiseks: 
väike jupp riivitud porgandit
pisut kookoshelbeid
mõned pekaanipähklid
vahtrasiirupit

praadimiseks kookosrasva/õli või oliiviõli


Tegevuskäik: 
Riivi porgandid peene riiviga ning sega kokku kõik koostisained. Lase taignal u 30 min seista, ning küpseta pannkooke tavapärasel viisil. Küpsetamiseks võid kasutada kookosõli või rasva või siis tavalist oliiviõli.

Kõige paremini maitsevad pannkoogid serveerituna nii: puista valminud pannkookidele peale riivitud porgandit, õige pisut kookoshelbeid, veidi hakitud pekaanipähkleid ning nirista peale ka vahtrasiirupit. No lihtsalt üüber!


Kommentaarid

Populaarsed postitused