369 kcal forellisalat - kaalujälgija päeva algus

Nii, minu kaalujälgimine on täies hoos, niisiis postitan teilegi ühe retsepti, millega võiks oma päeva alustada. Näiteks täna või miks ka mitte homme!? Sarnane salat on mul tegelikult siin blogis juba olemas, kuid seekord tegin asju pisut teisiti ja arvutasin piinliku täpsusega kokku ka kalorid. PS muideks sõi minu laps sama salatit, selle väikese erinevusega, et tema taldrikusse kastet ja kodujuustu ei rännanud, kuna talle need lihtsalt ei maitse.


Kogused kahele: 
50 g lambasalati lehti
200 g (1 tops) lahjat kodujuustu
100 g kirsstomateid
50 g kurki
150 g õrnsoola forellifileed
2 muna (keeda 4 min ja 15 sek!!!)
10 g päevalilleseemneid
kaunistamiseks tüümianilehti

Kaste: 
0,5 laimi mahla
10 g (1 tl väikse kuhjaga) mett
1 tl oliiviõli
2 tl valgeveiniäädikat
jahvatatud pipart

Tegevuskäik: 
Nõruta tihedas sõelas kodujuustust üleliigne vedelik. Aseta taldriku põhja lambasalati lehed, sellele puista peale nõrutatud kodujuust, lisa kurgiviilud, poolitatud kirsstomatid, ning säti salatile ka forellifileed.

Keeda munad, kuid keeda piinliku täpsusega 4 min ja 15 sek. Loomulikult, kui sulle vedel muna üldse ei meeldi, siis minu keetmisaega ära järgi, kuid mina soovitaks siiski vedela munaga lihtsalt sõbraks saada, sest see sobib siia salatisse superhästi. Rösti kuival pannil päevalilleseemned ning sega kokku ka kastmekomponendid.

Nirista kaste salatile. Lõika kooritud muna käes pooleks, ning aseta samuti salatile, puista peale päevalilleseemned, tüümianilehed ning jahvata juurde ka pipart.

Kui järgid etteantud koguseid, siis käesolev salat annab 369 kcal. Lisaks jõin ma juurde ühe suhkruta piimaga kohvi, mis lisas minu hommikusöögile veel u 14  kcal. Kokku andis minu hommikusöök 383 kcal! Lisaks mingit saialist või leivalist ma salatile juurde ei söönud, kuid kõht püsis täis terve päeva.
Luban sulle, et kui oled kala, kodujuustu ja taoliste salatite sõber, siis sa ei pettu, sest käesolev salat on tõepoolest väga mahlane ja maitsekas.


Kommentaarid

Populaarsed postitused