Tervislikud peedipannkoogid

Olen aasta lõpuni kodune ja saan oma mõtetega hommikust õhtuni veeta köögis pannide ja pottide vahel :) Või no suure osa ajast kindlasti :) Hommikukohv ja sinna juurde maitsev hommikusöök - see on minu aeg, mis on mulle väga oluline, aga mida paraku saab nautida tegelikult ainult nädalavahetustel, sest töönädalal ideaalse hommikusöögi valmistamiseks loomulikult aega eraldada ei anna ja käiku läheb pigem jogut müsliga.


Mul olid ammu juba peedipannkoogid mõttes, aga nagu ikka on mõtteid umbes miljonivõrra rohkem ja teostuseni jõuab neist vaid osake. Peedipannkookidega läks paremini - idee sai reaalset ka teoks ja tulemus mulle vägagi meelepärane. Tegemist on tervislike pannkookidega, millesse pole lisatud rasva (kui välja arvata see mis kreeka jogurtis ja mida kasutame küpsetamisel), mitte kübetki suhkrut ega ka valget jahu. Kui ma tavaliselt pannkoogi hommikutel olen passiivne pealtvaataja ja söön pigem ainult silmadega, siis seekord ütlen ausalt, et andsin hammastele julgelt valu (noh, mõistuse piires muidugi) :)

Vaja läheb (kogused kolmele):
150 g keedetud peeti
150 g Alma kreeka jogurtit (100g = 80 kcal)
2 muna
1,5 dl täistera kiirkaerahelbid
1 dl kaerajahu
3 spl steviat
0,5 dl vett
1 tl küpstetuspulbrit
1 tl vaniljesuhkrut
 näputotsaga soola


Tegevuskäik:
Mõõda esmalt purustajasse peet ja kreeka jogurt, purusta ühtlaseks massiks, lisa juurde muna ja püreesta taas. Vala segu kaussi, lisa muud komponendid ja ja sega korralikult läbi. Lase taignal vähemalt 15 min seista ja pakseneda.

Küpseta vähese oliiviõliga väiksed pannkoogid väga madalal kuumusel (minul skaalal 1-10, kuumusel nr 2), kaanega kaetud pannil. Seda kõike sellepärast, et pannkoogid ei pruunistuks ja näeksid ikka peedipannkookide moodi välja. Serveeri purustatud mandlite, marjade ja meelepärase siirupiga (ntx ingveri, vahtra).

Kommentaarid

Populaarsed postitused