Spinativahupuder

Vaikus, kausitäis tervislikku putru ja hommikukohv - kõige kvaliteetsem aeg üleüldse, mida aeg-ajalt endale leida selle ülikiire tempo juures, mis kohati ajab lausa hulluks. Aga enne kui ma maitsva spinatpudru retsepti siia kirja lajatan, siis paar kommentaari minu piust üle kolme kuu kestnud kaalulangetamise ja keha vormimise eksperimendist.


Niisiis olen endiselt reel ja pole loobunud. Vahepeal loopis kaikaid kodarasse küll meeletu kaelaradikuliit, mistõttu terve ühe nädala trennivabaks kuulutasin, kuid muul ajal olen graafikust kinni pidanud. Trenni külastan 3-4 korda nädalas (vahel mingite olude sunnil 2 korda nädalas) ning iga trenn kestab u 1,5 - 2 h. Sellest enamuse aja viibin jõusaalis ja lõppu sätin ühe suhteliselt (minujaoks) tempoka spurdi, nö kaalu langetamiseks (häid ideid selleks saab SIIT). Treener ütles, et taoline intensiivne osa võiks kesta jõutrenni lõpus u 30 minutit - no andke andeks aga see pole lihtsalt võimalik. Minul kestab see maksimaalselt vaid 10-15 minutit ja peale seda on jõud lihtsalt otsas.

Vaatamata sellele, et tunnen end tänaseks kahtlemata paremas vormis, kui u 3 kuud tagasi, on minu kaalulangus kulgenud mingis mõttes nagu ameerika mäed. Üks trennivaba nädal radikuliiditõttu, lisaks veel ka jõuluõgardlus - siiski olen tänaseks hetkeks algkaaluga võrreldes miinus 2 kg, mis on hea, kuigi pean mainima, et olen vahepeal kaalunumbritel näinud ka paremaid tulemusi ja eesmärgiks oli sikkagi miinus 3 kg 4 kuuga. Sellegipoolest  püüan mitte liiga kriitiline olla ja olen tulemusega rahul. Stopper läheb kinni 1. veebruaril!

Spinativahupuder -  munavalge vahuga õhulised pudrud on saanud minu lemmikuteks. Proovi järgi! Kui oled magusasõber, siis lisaks tervislikule hommikusöögile rahuldab see kindlasti ka sinu magusaisu.

Kogused ühele pudrusõbrale: 
peotäis spinatit
2 dl vett
0,75 dl neljaviljahelbeid
2 tl steviat
soola
1 munavalge


Tegevuskäik: 
Püreesta spinat vees saumikseriga, vala kastrulisse, lisa hulka neljaviljahelbed, sool ja stevia ning keeda keskmisel kuumusel, aeg ajalt segades, kuni puder on valmis (u 10 min).

Vahusta pudru keemise ajal munavalge pehmeks vahuks (mitte liiga kõvaks vahuks). Vala pudrusse, sega kiirelt segamini ning kuumuta veel pisut. Vajadusel maitsesta veel soola ja steviaga. Serveeri pohlade ja hakitud mandlitega. Njam-njam :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused