Mitmeviljahelbepuder porgandiga

Pudru on moes. Ükskõik kuhu vaatad, kõik keedavad putru, kirjutavad pudruraamatuid, armastavad ja söövad putrusid. Igast ilmakaarest ilmub retsepte imeliste koostisega putrudest mille peale poleks ise kunagi tulnudki. Kõigile maitseb puder, puder on tervislik, annab hea alguse päevaks ja pikalt kestva täiskõhutunde. Tundub, et minagi ei eristu massist ja olen samuti totaalne pudrusõber. Mulle meelduvad nii soojad pudrud kui ka külmad, sest kiirematel hommikutel on minu valikuks just toorpudrud, mida saan juba eelneval õhtul valmis teha.

Minu seekordne puder on mitmeviljahelbepuder porgandiga. See sama kausitäis rändas minu kõhtu tänagi peale trenni, kui olin näljas nagu hunt. Nii mõnus ja nii kreemine ja maitses ülihästi. Ja nagu ikka oma retseptide puhul jälgin hoolega, et pudru saaks pigem lahja, kui rammus, keedan enamuse oma putrudest veega, vahel kasutan ka lahjat kookspima ning maitsestamisel eelistan tavalisele suhkrule alati steviat või mett. Proovi järgi.


Vaja läheb (kogused ühele): 
0,7 dl mitmeviljahelbeid seemnete ja kliidega (võid kasutada endale meelepärast versiooni)
70 g toorest porgandit puhastatud kujul
1 dl vett
0,5 dl lahjat kookospiima (100g=64kcal)
0,2 tl kaneeli
0,2 tl kardemoni
1 tl steviat
pisut soola
2 tl rosinaid

Kaunistamiseks: 
riivitud porgandit
rosinaid
pähkleid


Tegevuskäik: 
Puhasta porgand ning riivi jämeda riiviga. Eralda pisut porgandit pudru kaunistamiseks, ülejäänud pane pudrupotti. Lisa hulka mitmeviljahelbed, vesi, kookospiim, kaneel, kardemon, stevia või mesi, sool ja rosinad. Lase pudru keema, sega läbi ja hauta kaane all u 10 min madalal kuumusel. Tulemuseks peaks olema kreemine paraja konsistentsiga puder. Kui sai liiga paks, võid soovikorral lisada pisut vett või kookospiima ning vajadusel maitsestada veel stevia, soola, kaneeli ja kardemoniga. Ilusaid hommikuid tervisliku pudru seltsis!

Kommentaarid

Populaarsed postitused