Matcha puder


Kõik kohad valutavad, alates seljast kuni muude kehaosadeni välja. Võtsin aja maha, lausa kaheks nädalaks, millest nädal on juba välkkiirelt läbi saanud. Vaatamata sellele, et "vigane" meeldib mulle kodus olla. Isegi väga. Praegune kodu on üks minu lemmikpaikadest. Kodus haige olemisel on vähemalt üks eelis - ma saan vaikselt enda ette vaaritada, pildistada ja mõelda ja mitte kuskile ju kiiret ei ole. Eile tšikk leelotas kõva häälega - mida endale hommikuks süüa teha - soolast või magusat (ta vaaritab endale pidevalt ise midagi). Ütlesin,  tahad ma teen sulle matcha putru, googeldasin talle paremaks ettekujutuseks paar pilti ka, mis loom see selline on. Matcha seisab mul juba pikemat aega kapis, kord sai see Umamist tellitud, aga kuidagi ei ole osanud ja pole ka väga püüdnud seda kuhugi sisse sokutada.
Pool tundi hiljem, kui pudru oli valmis: "Ülimaitsev, ma pole ammu nii head putru söönud" - need olid minu lapse sõnad, kui pudrukauss oli tühi. Btw, ta valmistab endale  pea iga hommik putru ise, mitte mina ei tee seda, et siit ei jääks valet muljet :). No vot siis. Ise maitsesin ka paar lusikatäit ja tõesti oli väga hea. Nii, et kodus on hea olla ja kõigil on kasud sees, saan erisoove täita ja kõigil on hea meel. Minul ka, muudkui katsetan, pildistan ja kõik muudkui süüakse ära ja kui miski ka aiataha läheb, siis leiab seegi taaskasutuse. Aga matcha putru proovi kindlasti sina ka :)

Vaja läheb (kogused ühele sööjale):
0,5 dl Veski Mati rukkihelbeid
1,5 dl lahjat kooksopiima
0,5 tl matcha tee pulbrit
0,5 väikest banaani
1 tl steviat
soola
1 munavalge
serveerimiseks ntx goji marju, pähklipuru vms

Tegevuskäik: 
Pane rukkihelbed kookospiimaga keema, lisa sool, stevia, matcha pulber. Keeda u 5 min, lisa kahvliga litsutud banaan ja keeda veel paar minutit. Vahusta munavalge vahetult enne pehmeks vahuks (liiga kõva vaht ei tohi olla), lisa kohe pudrule, sega kiirelt läbi, kuumuta korra ning serveeri goji marjade ja pähklipuruga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused