Tomatisupp pärl kuskussi ja rebitud veiselihaga

Pärl kuskuss on saanud viimasel ajal küll minu suureks sõbaks. Üks hilisemaid üllitisi, millesse ma täiesti ära armusin on just see sama tänase postituse peategeane - tomatisupp. No kui hea saab ikka olla üks tomatisupp? Aga vot saab, isegi üüberhea. Mina, kes ma pole üldse mingi suppide armastaja ja kui nüüd aus olla, siis tomatisupp ei ole kindlasti suures plaanis üks sellistest, mida ma heameelega ja käsi kokku lüües valmistama ruttaks. Kuidagi ei erututa sõnas "tomatisupp "mind mitte miski. Aga see siin, usu või ära siis usu, on väga väga maitsev. Kindlasti mängb suurt rolli just see imetabane pärl kuskuss. Samast pärl kuskussist sai valmistatud alles hiljaaegu ka üks hommikupuder, mis koheselt minu südame võitis ja väärib kindlasti järeleproovimist. Kahtlemata sööstis see koheselt  minu putrude top 5 sekka. Aga, et mitte pärl kuskussi vaimustust ainult ise nautida, siis jagan oma supi retsepti hea meelega. Proovi järgi ja anna kindlasti teada, kuidas sulle maitses. NB, mina lisasin supile (nagu toidu nimetuski ütleb) rebitud veiseliha, tegelikkuses võib seda süüa ka ilma ja maitseb muide sama hästi, kui mitte paremini (kui sa just paadunud lihafänn pole). 


Vaja läheb (kogused kolmele sööjale): 
2 purki (2 x 400g) purustatud tomateid 
1 suurem sibul 
5 küüslauguküünt
pudrukausitäis basiilikulehti
2 spl puljongikontsentraati
2 spl balsamiäädikat
2 tl steviat
soola, värsekalt jahvatatud pipart

1,5 dl pärl kuskussi
250 g rebitud veiseliha


Tegevuskäik: 
Pane konservtomatid koos vedelikuga potti. Puhasta, tükelda ja prae sibulad ja küüslaugud väheses võis ning lisa tomatile. Kuumuta, lisa kausitäis värskeid basiilikulehti ning püreeri kogu poti sisu. Maitsesta puljongikontsentraadi, balsamiäädika, stevia, soola ja pipraga. 

Keeda pärl kuskuss. Keetmise ajal maitsesta soolaga ning keetmise lõpus võid lisada tilga oliiviõli, et kuskussi pärlid omavahel kokku ei kleepuks. Kuskuss peab jääma vedelikuvaba ja sõmer. 

Tõsta esmalt serveerimiskaussidesse tomatisuppi, sellele lisa peale pärl kuskussi ja rebitud veiseliha (võid asendada ka muu rebitud lihaga - ntx sealihaga). Kõige peale lisa basiilikulehti. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused