Metsikult maitsev õuna-kardemoni puder

Jess, käes on laupäev ja mina olen taas enda pudrudega omas elemendis. Ma olen ikka täielik pudrusõltlane, ma lausa ootan seda hetke, millal saan vaaritada hommikuks ühe toitva pudru, sest kuidagi hetkel on selline periood, kus need müslid ja jogurtid üldse ei isuta. Niisiis, ootus on ennast täielikult ära tasunud ja minu tänaseks äratajaks on õuna-kardemoni puder. Metsikult maitsev muide! Kõik on ääretult lihtne nagu ikka, nii et katsetama!


Vaja läheb (kogused ühele sööjale): 
0,5 dl Haljas rukkihelbeid
2 tl kaerakliisid
1,5 dl vett
0,5 dl piima
1,5 tl steviat
lusikaotsaga vaniljesuhkrut ja kardemoni
soola
1 munavalge
0,5 väiksemat õuna

Serveerimiseks:
0,5 väiksemat õuna
pekaanipähkleid
mett
kardemoni


Tegevuskäik: 
Pane kastrulisse helbed, kaerakliid, vesi, piim, sool, stevia ja vaniljesuhkur. Keeda kuniks pudru on saavutanud kreemja konsistentsi. Maitsesta vähese kardemoniga ja keera pudrupotilt kuumus maha.

Riivi õun ja vahusta munavalge keskmiselt tugevaks vahuks, sega munavalge kiirelt osade kaupa pudrusse. Kuumuta puder madalal kuumusel pidevalt segades läbi ning kõige viimasena lisa pool riivitud õunast, sega taas kiirelt läbi ja tõsta puder koheselt kaussi.

Serveeri järele jäänud riivitud õuna ja hakitud pekaanipähklitega. Nirista peale pisut mett ja lisa ka kardemoni. Soovitan süüa piimaga - nii on kohe eriti maitsev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused